Lovely.

Hej babes.
ikväll bestämmde jag mig för att ha  en myskväll bara helt ensam,
dethär är faktiskt första gången jag sover helt ensam på väldigt många veckor/månader..
Nu ligger jag i min säng med en te-kopp och tända ljus, har precis duschat, haft hårinpackning, rakat benen, smörjt in både hår och kroppp med lotion, och även haft Ansiktsmask.  fick även ett litet ryck och städade rummet och bytte säng-kläder..
Känner mig som en helt ny och pigg människa.. detdär behövdes verkligen!
Igår överaskade Calle mig med en påse utanför min dörr,
I den fanns det massa god mat som jag gillar, mitt favoritgodis, en ''Hår lotion'', en nallebjörn, och lite krämer och sånt. det gjorde min dag! Vem skulle inte bli lycklig av att hitta något sånt utanför dörren en helt vanlig måndagskväll? Tack Calle!
Nu tänkte jag bara lägga mig ner och ta det lungt, kanske läsa lite bloggar och sånt, det var  länge sen jag hade tid med sånt,
kanske slänger iväg ett till inlägg innan jag går och sägger mig,
Kram på er alla underbara!
Hej babes. 

ikväll bestämmde jag mig för att ha  en myskväll bara helt ensam,
dethär är faktiskt första gången jag sover helt ensam på väldigt många veckor/månader..
Nu ligger jag i min säng med en te-kopp och tända ljus,
har precis duschat, haft hårinpackning, rakat benen, smörjt in både hår och kroppp med lotion,
och även haft Ansiktsmask.  fick även ett litet ryck och städade rummet och bytte säng-kläder..
Känner mig som en helt ny och pigg människa.. detdär behövdes verkligen! 

Igår överaskade Calle mig med en påse utanför min dörr,
I den fanns det massa god mat som jag gillar, mitt favoritgodis, en ''Hår lotion'', en nallebjörn, och lite krämer och sånt. det gjorde min dag!
Vem skulle inte bli lycklig av att hitta något sånt utanför dörren en helt vanlig måndagskväll?
Tack Calle! 

Nu tänkte jag bara lägga mig ner och ta det lungt,
kanske läsa lite bloggar och sånt, det var  länge sen jag hade tid med sånt,
kanske slänger iväg ett till inlägg innan jag går och sägger mig,
Kram på er alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0