Slutshoppat

Hej på er,
Idag åkte jag till stan, uttligare en gång men faktiskt sista på ett tag, ville bara köpa in det sista för nyår.
och jag blev jättenöjd så nu kommer mina inlägg handla om lite annat, ;)
Imorse när jag och Calle vaknade åkte vi nästan direkt in, först till Liljeholmen och kolla där. sen Slussen och sist T-centralen/Hötrget. vi han även äta en romantisk middag på MAX, hamburgehaket.. haha!
Imorgon ska jag förmodligen träffa Johanna en stund och fika, jättelänge sen jag umgicks med henne,
har saknat henne massor! Hur som hellst, här kommer bilder på det jag köpte idag, iallafall litegrann, resten får ni se på nyårsbilderna sen, för det är hemligt just nu, ;)
3 Produkter ifrån L'Oréal Paris
1: ansiktsrengöring
2: Ansiktsvatten
3: Värmeskydd till håret, för fön, plattång osv, älskar den!
Mera lösfransar ifrån H&M, i 3-pack
Och såklart Ben&Jerry's, sitter här och suktar Calle medans han bleker tänderna med
tandblekningen som han fick av mig i Julklapp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0