Simon ejdertoft gästbloggar!

God kväll, tappra riddare och mysfarbröder!

Nu är det så att det ej är denna fagra mö, JOnnah som skriver - det är en annan, mycket tuffare gosse på 15 vårar som tagit befälet! Mohahha!
Nej, jag bara skojar! Det är bara jag, ocoola Simon Ejdertoft som skriver ett "litet" meddelande som ni får ta del av! B)  *WIhOoO*

Jag sitter här, på min datorstol och producerar lite musik faktiskt, medans min dator ej vill göra som jag säger åt den att göra! Attans, sablar vad jobbigt det är, skitmaskin!
Sitter och gör ljud som orcherna i sagen om ringen gör eftersom att jag är så sablarns irriterad -.- *GAAAAAAH*

- Nå Simon. Vad har hänt dig under dagen då, denna fina torsdag?
- Jo det skall jag berätta med en liten dikt som jag skriver precis NU!

Jag vaknade upp, ungefär klockan sju, av att min styvfar skrek: GÅ UPP SIMON! NUU!
Jag sprang uppför trappen i all min hast, jag hade ej tid att ta någon rast!
Ett glas oboy jag svepte fort, satte på mig lite kläder och sprang ut ur min port. (En port till ett kungarike såklart)
Påväg till skolan jag till slut var, på bussresan dit blev jag arg som en barbar.
Det var nämnligen småbarn som skrek i en kör, det är så rackarns hemskt så att man nästan dör.
I skolan hade jag bland annat matematik, med min tjocka lärare WoW-Jonas, som är helt unik.
Naturvetenskap hade jag också då, med min flummiga lärare som verkar ha rökt på.
Jaja, lite senare gick jag hem utan något prat, skulle nämnligen hem och laga mat.
Jag vågade ej på mig något svårt med fara, jag lagade istället: Spagetti & Carbonara.
Och nu sitter jag här, efter en slitsam dag. Imorgon skall jag åka till min far som bor i Prag.
Nej, jag bara skojar! Han bor i Örebro - Nu skall jag hämta mjölk, TJO!

Om jag hade skrivit den där på facebook, då hade ni gillat den, aight? Nåväl, nu skall jag dra mig tillbaka till skuggorna!
Ha det så kult på Jonnah's blogg, hejdåå! *vinkar*

Vet att ni vill rejta och kommentera på min lilla remake jag gjort också! :D HÄR E DEN!!!!:

http://www.youtube.com/watch?v=JJJW3jJ2KlU <--- LISSNA!!! x)

HÖRES // SIMON EJDERTOFT




Kommentarer
Postat av: Amanda.

Hahaha, klockren jävla grabb syrran, som gästbloggar.. Tummen upp! :D

2010-09-16 @ 22:57:18
URL: http://Nattstad.se/Amandae
Postat av: Patricia

hahahahahahahaha simon du är helt jävla sjuk i huvudet <3

2010-09-17 @ 05:12:47
URL: http://postgubbe.blogg.se/
Postat av: simon freak

ja visst är han rolig

2011-07-28 @ 04:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0