Movietime

Sådär ja!
nu känner jag mig genast mycket friskare efter en heldag i sängen! härligt.
Mami och Papi kom precis hem med två byråer och lite saker till mitt rum så jag har mublerat förfullt, ska fortsätta imorgon också för jag har inte hunnit klart än.
Satt och funderade lite idag och min blogg är rätt tråkig just nu,
så fort jag får min nya design och header så ska jag köra gärnet, börja videoblogga igen och allt!
och juste.. en sak till, har flera hundra läsare och kanppt någon som komenterar, vad väntar ni på? jag bits inte ;)

Nu blir det film och alvedon och sen sleeptime så vi hörs imorgon sötisar,

pussen



( 1 års gammal bild, brunett oxå! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0