Min helg.

Hej alla fina bloggläsare!
idag är jag på jättebra humör, jag har nämligen haft en superbra helg!
Här kommer lite kortfattat :

Fredags : Vi hade profiltid hela dagen i skolan, så vi fick lära oss göra massa fina frisyrer med hårprodukter från Revelon och D:FI. Sen fick vi även lära oss väldigt mycket om massa andra profukter, blandannat hudvård,
jätte lärorik men lång dag i skolan med andra ord.
Efter skolan åkte jag in till stan med Nikki och Zula och kollade i affärer, sen mötte jag upp sofie och vi drog hem till mig och fixade oss tills Gröna lund  (Hoffmaestro), men när vi väl var på grönalund kom  vi inte ens in för det var förmycket folk så tillslut blev det myskväll hemma hos mig, med Sofie, Johan och Jimmy.

Lördags :
I lördags låg vi alla 4 bara hemma hos mig hela förmiddagen och segade, men sen på kvällen kom Elin även hem till mig så jag, Sofie och Elin fixade oss och drog ut, sen spontant får vi ett samtal från Jacke som ville att vi skulle komma till Danderyd på fest, så vi drog dit, och det ångrar vi verkligen inte, GALET lyckad kväll säger jag bara, underbart sköna människor och jättebra musik och allt blev bara superlyckat, Festen höll på i flera timmar så vi stannade kvar över natten också.

Idag åkte jag och Sofie ifrån grabbarna, vi drog in till Tcentralen och käkade på max och jag köpte även lite hudprodukter och koksaltlösning, Så nu är jag hemma och tänkte avdvända det och vila en stund, sen ska jag till fridhemsplan och möta upp Samuel och Sofie och kanske även sola.

Här kommer lite bilder ifrån igår, Jag älskar mina vänner :) ♥

Sofie, jag och Elin :

Elin gumman :

Party pics:



















Kommentarer
Postat av: Sofie

BÄSTA kvällen. (näst sista bilden) Kunde inte andas, låg ju fan underst, hahaha.

2010-09-12 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0