Min helg

Oj vad kass uppdatering! men här får ni några rader beskrivning av min helg!

I fredags kom Elin hem till mig, och vi tänkte ha filmkväll, men sen fick vi värsta rycket och bestämmde oss för att dra till en fest på östermalm, så vi mötte upp simon och drog dit, där var det fullt av glada och roliga människor, så den kvällen var faktiskt rätt lyckad! hur som hellst, vi sov kvar där och dagen efter åkte vi till stan och käkade på max, sen drog jag hem och duschade och bytte kläder och så, och lite senare på lördagskvällen åkte jag till fridhemsplan och mötte upp rebecca, sen åkte vi tillsammans hem till malte, som också hade fest, fast dock höll den inte på sålänge eftersom rutor krossades och saker förstördes så då drog vi till tcentralen och käkade och sen helt plötsligt drog vi hem till en killkompis och kollade på film..

Idag när vi vaknade så bestämde vi oss för att dra till stan och kolla runt lite i affärer och fika, så vi mötte upp sofie, joel och hans kompisar, lite senare kom även douglas, emil och emil in.
runt middagstid drog vi till skärholmen och åt på Milla's salladsbar, (sjukt gott!) och efter det blev de filmtime hemma hos mig, det hände även en hel del roliga saker eftersom att jag och rebecca aldrig kan sitta still, haha.






Haha, digga bilden!






Kommentarer
Postat av: anna

vart kommer din snygga väst ifrån? :]

2010-09-26 @ 23:14:38
Postat av: Jonnah

H&M sötnos!

2010-09-27 @ 21:15:41
URL: http://jonnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0