Måndag

Idag var jag i skolan som vanligt, sen efter skolan träffade jag josef och yossef en stund, och efter det mötte jag upp sofie och vi gick och fikade på espresso house i skrapan och snackade lite skit, jättemysitgt, sen ringde christoffer och tvingade oss komma till tcentralen så vi drog dit och umgicks med christoffer, oskar, isak, nelly, rebecca, johanna, lino, vazze, alex, melissa, philip och massa andra som jag inte minns namnen på, lyckades även köpa lite saker idag, köpte blandannat lite skolsaker, (block, pennor, kalender, pärmar och sånt), och en GANT tröja, supersöt! men nu ska jag ta en dusch så skriver mer senare!

Josef och Yossef:


Jag:



Johanna, sofie & jag


Skol-sakerna :


Tröjan:


Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0