Måndag den 18oktober

Hej allihopa, riktigt seg dag idag.
minst 5 timmars teori/högläsning om nagelskötsel i skolan. boooring,
efter skolan drog jag och julia och solade, skolfoto på onsdag och dessutom experience på lördag,
Och här är svar till anna som ställde denna fråga:
Du solar jätteofta men ändå är du inte så jättebrun i ansiktet?

Ja, jag solar väldigt ofta, men jag solar aldrig ansiktet!
dels för att jag bränner mig jättelätt där, och dessutom är det farligt för min piercing,
solar bara kroppen. magen därmot, riktig pepparkaka!

Har mycket saker jag ska göra och köpa i veckan,
* sola minst 1 gång till.
* Köpa lösfransar & lösnaglar
* bleka tänderna
* färga ögonbrynen
* köpa biljetter till experience
* shoppa
* sälja mitt löshår (aldrig andvändt)

En skol-trött jonnah ..


Kommentarer
Postat av: Louise

vart har du köpt linnet ? :)

2010-10-18 @ 21:32:36
Postat av: Micaela

Gumman kommer du bli nageltekniker? <3

2010-10-19 @ 17:13:02
URL: http://kramochpuss.blogg.se/
Postat av: jonnah

SvaR:

Linnet är ifrån gina tricot :)



Mycket möjligt, kommer iallafall lära mig massa olika manikyrer och så, men ska nog lägga ner mer tid på make-up och hår :)<3

2010-10-19 @ 18:16:53
URL: http://jonnu.blogg.se/
Postat av: Micaela

Så det är till dig jag ska gå till sen då! <3

2010-10-19 @ 20:45:05
URL: http://kramochpuss.blogg.se/
Postat av: mmm

vill trycka dig?

2010-10-20 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0