Godmorgon

Godmogon allihopa! han inte uppdatera igår, men gör en snabb kortfattning av gårdagen nu istället!

Igår vaknade jag och gick till skolan, dock inte som Christina Aguilera, för jag försov mig.. menmen!
Eftersom jag har vart ''sjukskriven'' från skolan så fick jag ta det jättelungt igår,
och det kändes super att komma tillbaka igen! direkt när jag till skolan slapp jag göra provet, fick ligga i soffan istället med filtar och oboy, fram tills lunchen. Sen hade vi två timmars lunchrast och efter det hade vi bara massera varandra, jag älskar min skola.

Igår efter skolan åkte jag, nikki, och julia till hötörget för att julia piercade tungan, och efter det mötte jag upp Melissa, Vazze, Johanna, Cornelia, Alex och Jade och umicks med dom en stund, efter det mötte jag upp Elin (som planerat) och vi drog hem till mig och fixade oss, sen åkte vi till tyresö och träddade Markus lundin, och hans kompis, och sen blev hela kvällen jätte spontan, vi drog på massa olika fester på olika ställen, men det slutade iallafall på stureplan hemma hos Wille. påvägen hem stötte vi Maxim, Ludde och Daniel och var med dom en snabbis, sen rulla vi hemåt, och nu har vi sovit i 10 timmar och är superpigga och taggade till en ny rolig kväll!

Gullig bild på Elin, Julia och jag igår :


En trött Elin och jonnah :


Myspys massage i klassrummet :




Sen efter skolan blev det ju utgång :




Kommentarer
Postat av: maryyyyy

ehhhhhhhhh............... :| vafan gör tom där?!!! ofta du känner han? ahah

2010-10-28 @ 23:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0