-

Chacha!
Denhär dagen har gått riktigt seeeegt!
men iallafall, efter skolan var jag med johanna och johnny och vi han göra rätt mycket, letade även efter min älskade pälskrage som var slutsåld på exakt ALLA H&M affärer i stan, suck!
Imorgon ska jag träffa Victoria en stund och även försöka träffa Johan en snabbis,
men vi får se vad min tid räcker till för.

Har fått mycket frågor angående bloggen senaste tiden, så jag tänkte att ni skulle få ställa lite frågor nu som jag ska besvara, det kan handla om nästan exakt allting,
Jag kommer själv välja ut de 5 viktigaste frågorna ni ställt och besvara dom i ett inlägg.
(Skriv dom här i en komentar eller på facebook/mail)


Nikki, jag, Josefine. :)


Kommentarer
Postat av: M

Nikki är så sjukt fräsch.. <3

2010-10-06 @ 06:28:33
Postat av: Anonym

fast nä haha ser ut som pomperepossa -.-

2010-10-06 @ 21:57:04
Postat av: ;P

fasst nä haha hon ser ut som pomperpossa -.-

2010-10-06 @ 21:58:11
Postat av: e'

ÖÖöööh, du??! Alla dom tre brudarna är grymt fina okeeeei :) Anonyma lilla fitta -.-

2010-10-07 @ 13:32:52
URL: http://ellynitis.blogg.se/
Postat av: M

Men Nikki är asså galet fräsch!

2010-10-09 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0