Snööö!

Godmorgon allihopa! vaknade precis, det är det som är fördelen med att vara hemma och vara sjuk.. sovmorgon! tillskillnad från alla andra stackare som måste ta sig ut i snöslasket och stressa iväg,
fast jag ska inte klaga.. jag älskar ju snö!
Denhär dagen börjar jag iallafall med mystofflor och te, precis som alla andra dagar, men det är nog de bästa sättet att försöka bli frisk på, jag blir ju trotsallt bättre och bättre för varje dag som går.

Nu ska jag iallafall kila iväg till spisen, för där står mitt te-vatten och kokar, ska även fixa lite med piercingen, måste få den helt läkt först innan jag tar ut den, längtar!

Här kommer jag med ett litet tips till er med ''oläkta'' piercingar:

Koka upp vanligt vatten på spisen, häll sedan i 1 tesked rent havssalt och rör om,
doppa sedan en kompress, (helst inte bomull, eftersom det fastar massa i såret då) och lägg sedan kompressen på piercingen i 5-10 minuter. klart! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0