Nu äre fredagsmys

Nu ska jag strax åka iväg med mister X och köpa massa gott inför ikväll, vi ska bara mysa hemma hos han och kolla på film, kan inte gå ut idag för att imorgon ska jag gå på en make-up mässa i älvsjö som kommer ta ungefär 6 timmar, så måste dock upp rätt tidigt.. men det kommer iallafall bli jättekul! ska även vara med och tävla.
Och juste, påtal om mässor,
på torsdagen den 25:e kommer jag befinna mig på stockholms gymnasiemässa och representera vårat gymnasium,
jag kommer även göra manikyrer på er som vill..
ni kan även få chansen att bli sminkade eller kanske en fin hår uppsättning av oss stylister!


Kommentarer
Postat av: rebecca

bra! för jag kommer dit :)

2010-11-22 @ 21:17:10
URL: http://rebeccatingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0