Lördag kväll

Hej allihopa!
har inte riktigt haft tid för bloggandet under denna stressiga vecka. har för det mesta vart på gymnasiemässan och vart helt slutkörd när jag komit hem så nu kommer jag börja blogga igen.
Har inte hänt så mycket sen i måndags,
men jag har fått 2 nya vinterjackor av pappa och även lite plagg av mami.
Igår sov jag och Catta hos Sofie och vi kom hem rätt sent för vi var ute hela kvällen,
så idag är jag väldigt seg, tror jag stannar hemma och vilar.
hann iallafall svänga förbi liljeholmen centrum runt lunch idag och fick med mig två läpp produkter hem.
tack Catta! ♥




Fina catta.


Jacka nr 1, Lång svart fjällräven



Jacka nr 2, kort röd canada goose.




Läppstift och läpp balsam/vaselin

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0