Uppdatering bitches.

har tänkt på en sak,
jag uppdaterar kanske bloggen för ofta? ska nog tagga ner lite på det så det blir mer intresssant att läsa..
sitter just nu och funderar på helgens planer, ouh, jag kom på igår på bussen att jag är helt fullbokad alla helger fram till sommarlovet?! inte bra.. men i helgen har jag lovat att spendera en dag med niki, jacob och vincent och ev nattgibba, grilla och fest hos charlotta? herregud, får ta och göra en liten twiiinnnie av mig själv, jaja, men nästa vecka drar jag till hälsingland på niklas begravning, inge roligt men jag har tvingat mig själv att gå, ingen tvekan om det liksom, men det kommer bli väldigt jobbigt för oss alla, efter det så ska jag iallafall ta mig hem till stockholm igen och luffa runt hos polare, har ju ingenstans att bo då när hela släkten är i norrland, men på lördag den helgen fyller jerry år och då ska jag dit på '' fest '' ville så gärna ha med vincent men han ska fira sin syster, buhu.. och på söndagen firar jag och vincent ett helt år tillsammans, som pojkvän och flickvän asså, häärligt va?
just nu känner jag mig väldigt vilsen i mig själv, vet inte hur jag ska reagera eller bete mig mot någon, tur att jag har min pojke att luta mig emot, tack för stödet baby!
idag hade jag även nationella i NO, oj vad världen utvecklas, kan man inte bara spola tillbaka tiden till den tiden man hade 1,2,3,4,5 or? istället för VG och MVG och massa, måste de göra skolan så komplecerad? blä..
men nu ska jag försöka plugga lite '' musik historia '' pusssss ! ♥
här kör vi inte på någon jävla photoshop, äkta vara, det gillar jag !

Kommentarer
Postat av: aida

du passar me piercing i ögonbrynet, jättefint ;o

2010-05-06 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0