at hooome

är hemma nu, eller ja har vart det i ungefär en timme, sov en stund, guuud så skönt det var, efter skolan drog jag och mötte emil och alex eftersom emil fyller 18 idag, och satt där på ett fik i åhlens city, sen mötte jag min baby, och kollade lite på tv och käka nudlar, det är så synd att det tar sån tid för oss att åka till varandra, vi hinner ju knappt ses på vardar. imorgon har jag lite saker att göra, så  jag skriver det här så jag inte glömmer.
Fredag :
* Återbesök hos piercaren.
* boka make up store sminklektion.
* Ringa synoptik och köpa nya linser.
sen har jag även lovat niki att vara med henne imorgon, eller ja, hon tvingar mig, *hihi*
nu tänkte jag dra en snabb städning i mitt rum, byta lakan och så, det ligger hundhår överallt, ush
pusss
nawh, hitta en jätte gammal bild på mig, cuuute as hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0