saaara iraniii / GÄSTBLOGG BRROOOR

nemeeeen heeej bloggen. fyfan vad kul att ni läser detta breeee. nej driver jag använder inte sånt bajs språk. IAM A SUPERMAN.

jag ska gästblogga då och då. men jag ville bara berätta lite om mej o jonna hah.
Jag har känt jonna typ i 7 månader? knappt.. asso det ända jag kan säga är att hon är en supertjej. Hjärta av guld, ställer upp. sist men inte minst hon är fansexigast:O asso kroppen, och allt. hon ääääär katt. asso walla om ngn rööör henne.... ouf. aso ni som sitter och kaxar och skirver kommentarer .. lek inte balla okej? ngn dag det kommer t er också. hon skriver för sin egen skull inte för fukking läsare ska kommentera bullsshit? men ni kära läsare som är snälla och positivaa-- det gillar vi! GOOOOOO läsare

J- jordens sötaste
o- ohh så fin
n- nykter varje dag hahahahha
n- niiceee girl
a- aallaa vill va henne, ahhahah ni tjejer som är avensjuka alltså. bajsa sönder er själva ni vill va som henne haha.

okej nu ni tror att jag är kaxig nu då. men jag är ingen sån. hahahhahahhahahahhahhahahhaha
aaaaaaassso helvettee vad kul det är att driva sönder ibland på datan. har ändå inget att göra. Jonna ska ha prov nuu jag önskar henne lycka till! jag vet attt hon kommer få IG det är liksom stämplad på hennes panna.
uushhh pussii jag hatar skolan aaaaaaassso bäääääääääääääääääääääh:(
bilder kommer ngn dag idag kan ni nöja er med ett inlägg biatches .

BLEEEEEEESS, SAAAAAAAAAARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA;

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAA

2010-03-29 @ 11:04:38
Postat av: Anonym

vaaaad?

2010-03-29 @ 12:57:56
Postat av: Anonym

LOL

2010-03-31 @ 12:45:39
Postat av: Anonym

ÄR DU LEBB??

2010-03-31 @ 21:00:51
Postat av: GÄÄSTBLOOGEEEB SAARAAA SVAAAARAA TILL ANONYN

hahahahahahahahahh jag tror jag gräglar, skoojaareee. var i mitt inlägg är jag lebb? älskling jag vet att du vill ha mej och va mej, du vill ättaaaa mej. såå jag ber dej snacka inte skit jag ska visa dej vem som är leeebbb, genom diin fucking ip aossoooo skojaareeee dakhriii ät mej

2010-04-01 @ 11:31:43
Postat av: Anonym

Du är så cool sara

2010-04-01 @ 12:17:58
Postat av: Jonnah

Och du är ju så himla mycket coolare som inte står för det du komenterar och komenterar med anonym :)

2010-04-01 @ 13:53:31
URL: http://jonnu.blogg.se/
Postat av: SAAARAAA

HAHAHAHAHAH DUUU FRÅÅN KLAASSEN SOM KOMMENTERARR DETTA HAHHAH FEGIS VÅGAR INTE STÅ FÖR VEM DU ÄR. DUUU HAR SAMMA IP ADRESS SOM OSS I KLASSEN, SÅÅÅÅ SYYND HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH

2010-04-01 @ 13:57:12
Postat av: Anonym

hahahahahhhah visst, den från klassen som har skrivit det,... det var väl synd

2010-04-01 @ 13:58:35
Postat av: Anonym

SÅ DU ERKÄNNER ATT DU ÄR LEBB??

2010-04-13 @ 14:31:35
Postat av: saaaaaaaraaaaaaa,!!! JAA DE JAG BIATCH

JAAAAAAA DET ÄR JAG... GUMMAN DU GÅR I DENNA FUKKING SKOLAA LEEK INTE DUUUM... SÅ DU VET JAG VET VEM DU ÄÄÄR... OJ OJ VÅGA KOMMMENTERA NUUUU LILLA ÄLSKLIIIINNG!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖTIIIS JAG E INTE LEBB... JAG ÄR TRANSVESTIT.... SÅÅÅ JAG ÄR EN KILLE SOM HAR EN FITTA...

2010-04-22 @ 14:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0