godmorgon solstrålar!

Godmorgon, eller ja vad man ska säga.. just nu har jag iallafall lunchrast!
fick precis reda på att idrotten är inställd idag så det blir mycket mer rolig fritidd idag, jag skall försöka baxa sofies mobil och ta lite bilder idag så ni kan hänga med lite vad som händerska även försöka lägga in bild på dagens outfit.. låter väl bra??
idag ska jag iallafall till kunskapsskolan efter skolan och umgås med folk, sen kanske vi tar en titt förbi IO, plays eller skillz, -(SOFIES NYA FAVVORITSTÄLLE) hahah, sofie har blivit beroende av left for dead,
haha riight stumpan?:) 

mer bloggande snart!

föresten vad tycker ni om min header?
2 av bilderna på den är 2 år gamla :$



kissssses



det är soooooool idag =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

AHAAHAHAHAH! neej de har jag inte ;O, hehe elr? (A) <3333333

2010-03-30 @ 11:25:59
Postat av: l&o

TÄVLING!!! VINN EN JÄTTE SNYGG FESTKLÄNNING/STUDENTKLÄNNING FRÅN STYLEBYSTARS! INTRESSERAD?? KLICKA IN DIG O TÄVLA http://seko.blogg.se/ . PÅ vänster sida finns det en kategori som heter TÄVLING - klicka in dig där och LYCKA TILL! 

2010-03-30 @ 14:04:22
URL: http://seko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0