4 mars 2010.

Ja som sagt, inatt spelade jag dataspel i 11 och en halv timme, (g33k)!
Gissa om man är slut?
åkte hem imorse och var hemma halv 11. och gibbet böjade 22:00 igår.
jag kan ju passa på att säga att jag och rebecca skötte oss ovanligt bra? vi skev bara några gånger i böjan
(men vilken tjej skulle inte gjort de om man spelar zombiespel?)
men sen var vi ju riktigt lugna.. iallafall när jag låg och sov på stolen.
somnade även på tunnelbanan hem imorse. *hihi*
jaja, nu sitte jag här i sängen och har precis duschat och ätit lite, familjen åkte iväg till min moster för hon fyller år, orkar dock inte följa med.. :(
FÖRLÅT JENNY!

Och juste jag måste påminna er om att min egna bloggdator har gått sönder eller nått ;( när man skriver vissa bokstäver så blir de siffror istället så jag kan inte skriva in mina blogguppgifter för det blir siffror som lösenord och så..

Här har ni även en liten bild på jeansen jag skrev om, som jag köpte för någon dag sen.. :'

 





pussss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0