Uppdatering, efter 2 veckor!

Ni är så söta som fortfarande besöker trots min dåliga uppdatering!
just nu befinner jag mig i hälsingland på mitt landställe, tänkte bara lite kortfattat berätta om min senaste vecka här uppe.
Jag åkte till turkiet dagen efter midsommar och kom till sverige den 3:e juli, direkt när jag kom till arlanda plockade pappa upp mig där och åkte direkt hit, så den dagen reste jag i 12 timmar, ganska exakt. finns inte så myclket att säga om den resvägen, det kändes lite ovant att resa ensam men det gick iallafall bra.
När jag kom hit på lördagen sov jag direkt och tog det bara lungt i 3 dagar, sen på tisdagen kom charlotta hit med massa roliga saker i resväskan och dagen efter det kom även vinne, vi tog det rätt lungt den första dagen, men på torsdagen var alla jätte tramsiga och bestämde oss för att gå ner till stranden och där lärde vi känna massa roliga grabbar som tältade på parkeringen, dom killarna började vi umgås rätt mycket med och vi hade jätte roligt, (bortsätt från deras tjejer de hade med sig) för dom var EXTREMT jobbiga, och spelade in och filmade allt jag och charlotta gjorde, och så var dom jätte dryga, men men, surpuppor finns överallt.
hur som hellst, våra dagar här såg ganska lika ut, fast på måndagen var vi på stranden med allihopa, då blev vi väldigt många, vissa var nyktra och andra inte.. men alla fick nog ett gott slut på den dagen ändå, tillochmed jag och charlotta som kom hem 6 på morgonen.

som ni kanske ser nu på bilderna under har jag blivit blondin nu igen, och det kommer massor av bilder senare, för just nu har jag ingen sladd med mig till landet så kan inte lägga in några bilder ifrån turkiet och så, men här kommer lite bilder från veckan som charlotta tog.

och nu säger jag detta så ni vet, jag kommer förmodligen inte blogga nu på typ 3 dagar, så nästa vecka blir det massor av uppdatering!

pusss..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0