Gårdagen!

Godmorgon alla sötnosar, eller ja godnatt för min del, har inte sovit än typ.
Tänkte berätta lite om gårdagen, Vincent tvingade med mig och Charlotta på ''Fest'' i Flatenbadet så vi drog ditåt runt 9, påvägen in till stan så ringde min älskade Elin som jag inte sett på typ 10000 år och frågade om hon fick följa med, och självklart sa jag ja med detsamma, efter att jag mötte charlotta i Tcentralen så åkte vi till gullmars och där stötte vi på Daniel Lembke och Amar!, som jag inte heller har sett på sjukt länge, fast det var dock bara av en slump för att båda reser bort idag, så de kunde inte följa med...
Hur som hellst, kvällen blev jätte rolig, iallafall efter några klunkar cider och glatt folk, men problemet med hela gårdagen var hemvägen.. Vi följde med Elin till gullmars runt 1 typ, sen åkte vi till slussen och sprang upp till Donken en snabbis för att äta lite, och sen skulle vi ta tunnelbanan hem till mig, men när vi väl skulle åka sen så hade tunnelbanan slutat gå, så det stog att den kom efter 4 timmar, då fick vi panik och ringde halva våran kontaktlista och tvingade alla där gå in på SL.SE och förklara hur vi tog oss hem, tillslut hittade vi en nattbuss,
lite kortfattat om min kväll igår, hihi pussss

Lite ego pics innan jag drog ut :






Bilder ifrån kvällen :







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0