Onsdag 17/2 2010

Denna dag har börjat som ett helvete faktiskt.. min mamma har missförstått mig TOTALT och litar aldrig mer på mig, så himla tråkigt, eftersom det hon säger inte ens är sant.. men vad kan jag göra liksom, om hon väljer att inte lita på sin egen dotter så okej...
Dagens första lektion var iallafall slöjd, så jag och hadil åkte dit, och när vi var där så vare tydligen ingen slöjdlektion, för den var inställd, kul att lärarna säger något innan, hur som hellst, nuförtiden är jag van vid att mina resor till skolan tar 2 timmar istället för 25 minuter, haha, från och med nu  HATAR jag tunnelbanor och tönker endast åka i nödfall, (typ varje dag, HAHA) menmen..  idag slutar jag halv2 så jag får se vad jag tar och hittar på.. men just nu äre iallafall pluggande som gälleR! ;)

Pusspuss!




haha (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0