Om gårdagen..

igår åkte jag till stan och sålde saker för jag behövde betala vincent pengar, efter det så drog jag, micca, catta och mathilda och skulle sola o skanstull, men eftersom det var kö så pallade vi inte, (ska göra idag istället)
sen efter det så mötte jag Amar och Sara mölldal, och sen drog vi till stan och träffade samuel, tobias waltin, martin, zaid, david, cesarse, och massa massa fler, ni fick verkligen min dag att bli så bra! :$
hur som hellst, efter det drog jag och amar till slussen och satte oss i en snöhög och pratade i typ en halvtimme, sen drog jag hem och käka piizza med maria och helt plötsligt knackade det på DÖRREN! där stog en MR.X :$
mer får ni inte veta.. hihi..

iallafall, idag vet jag inte riktigt än vad jag ska göra, men jag berättar för er så fort jag vet biiiiatches, hihi

pusspussss



:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0