Några frågor ifrån frågestunden


Varför färgade du blondt? :(  //  david 

Det var inte meningen att det skulle bli så ljust.. Det jag köpte var avfärgning, för att få bort min svarta färg, inte för att färga ljust.. men nu blev det rätt ljust, och frågan är om jag skall fortsätta bleka eller bli brunett igen? 

Vilken skostorlek har du? //  robin

38.

  Jag har hört rykten om att du är tjock.. stämmer det ? :p  // anonym

Jag vet inte vad andra tycker, men jag personligen tycker verkligen inte att jag är det.. 



Hur går det mellan Sofie och Alex?? <33 // Jocke

Hahaha, om jag ens själv visste..  ;)


Hänger du ofta på playz / IO ?? ^^ // Daniel

det händer.. men verkligen inte ofta, haha



Hur lång är du ? <3333 // Emma


Drygt 1.70 :)


Är dina föräldrar skillda (: ? // Malin

Nej, dem bor tillsammans.


Bloggar du för din egen eller läsarnas skull? // Maria


Helt seriöst.. min egen, igentligen bara för att kunna spara bilder på en tidslinje och så, men framförallt för att minnas det jag gör om dagarna, visst är det ett plus i kanten med besökare också, det får mig mer motiverad!


Har du kvar din fjällräven jacka ?   :)  // Emelie

Yes box, den ligger dock i sofies garderob på kungsholmen, haha men den är fortfarande min, den har legat där ett bra tag nu, men den skall säljas.. hör av dig om du är intresserad!


Jag har hört att du blekt en gång och avfärgat 2 gånger, hur blev det efter det att du bara avfärgade och varför blekte du efter ?  // alex

Jo, eftersom det är jätte mycket röd färg i brunt så blev mitt hår rätt rött / orange efter första avfärgningen, så jag blekte bara för att få bort det röda, som ni ser på denna bild.. det var efter första avfärgningen.



MER KOMMER SEN! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0