Måndag morgon.

Vad hände med min design igentligen?? dax att fixa proffshjälp nu, någon villig??
Hur som hellst, hade en liten frågestund igår innan jag gick och la mig så de första frågorna kommer upp senare..
I fredagsnattgibbade vi på playz i skanstull och var med blandannat samuel, axel, martin, vincent, jacob, max och några fler, SOFIE såklart var ju med också, haha dock fick hon inte sova kvar hos mig.. (så jag och vincent sov själva)
lördagen städade jag bara mormors lägenhet, och senare på kvällen var jag tvungen att vara med på en middag med familjen,,chill dag rent ut sagt, och söndagen lika så, de var ju alla hjärtansdag så den spenderades med min älskling, sen drog vi till täby och firade min lilla kusin gustav, som fyllde år..

Dagens planer är iallafall att runt lunch, dra till kungsträdgården och hälsa på robin på sin prao, och äta lite,.. sen efter skolan vet jag inte riktigt, men ikväll ska jag leka med rebecca en stund. haha köra vårat lilla eftermiddagen snack utanför skolan, hahahah nej men vi kommer väll hitta på något, så

REBECCA OM DU LÄSER MIN BLOGG RING MIG IKVÄLL!

puss på er !!


alla hjärtans dag, baby :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0