Godmorgon!

Det blev hemmadag idag,
dagen började med att jag klädde på mig och åt som vanligt, sen påväg ut smsa vincent och skrev att det var 30minusgrader inatt, och sen kom pappa och ba :
- DET ÄR JÄTTE KALLT UTE!
men jag sa ba tsss... och gick ändå ut med min tunna tröja och knappt stängda jacka, sen gick jag mot tunnelbanan och då stog det att den inte gick, så jag fick gå till busshållplatsen istället, och stog där i hela 45 minuter och väntade på bussen, men ingen dök upp.. efter yttligare 10 minuter kom det en buss och jag blev jätteglad, innan jag förstod att den inte tog emot mer människor, så jag orkade inte mer, och gick hem..
jag har nog aldrig vart med om att det har vart såhär kallt, helt seriöst.. herregud! det är det enda jag kan säga..

hur som hellst, just nu sitter jag här med sockor, strumpbyxor, rosa mjukis byxor, långärmad ylletröja, morgonrock och mitt täcke runt mig, men jag fryser fortfarande.. får se om jag orkar eller har möjlighet till att möta hadil och sofie och sola idag.. :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag säger detta som en klok stora syster till dig jonna! FUCK SL!!!!!!

2010-02-22 @ 12:10:28
URL: http://litesweet.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaa, det har man ju inte hört förut., :)

2010-02-22 @ 12:29:50
Postat av: Julia

jagvet shit det e skit kalt ute :O <33

2010-02-22 @ 21:31:57
URL: http://ttvillingarnasblogg.blogg.se/
Postat av: Danielle

Stackars sötan .. höhö

Det är fan svin kallt ute och jag håller med Amanda.

fuck SL :O <3

2010-02-22 @ 21:48:21
URL: http://daanuhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0