Bilder från igår..

Igår pimpade jag sofie och adam mina leggins.. haha lite fail sådär.. men men såhär såg de iallafall ut:

Hur som hellst.. igår började vi klockan 08:15 och slutade 10:15 så efter det drog vi till mälarhöjden oh köpte godis, sen drog vi till frunängen, och åkte till t-centralen, och plattade håret, sen åkte vi med märsta tåget till helenelund och drog hem till adam, och ja där satt vi och hade webbcam med massa människor ifrån kina och typ USA?  haha sidan hette typ chattroulette eller något, galet roligt var det iallafall.. har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv..

hur som hellst, jag är ju lite ego så här kommer lite bilder på mig :)




på tåget på väg dit.. :)




haha bara en massa bilder på moi ;)

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0