Torsdag

Hej allihopa,
vad roligt att ni fortfarande besökar min blogg lika mycket trots min dåliga uppdatering.
men just nu är det VÄLDIGT mycket med skolan och så, så har inte riktigt haft tid.
Imorse gick jag iallafall upp runt halv 7 tiden, klädde på mig mjukis kläder
och åkte till liljeholmen för att äta frukost tillsammans med Olivia och Julia
på donken, efter det drog vi till skolan och tramsade lite, gjorde prov och käkade på subway.
NyttigaBrudar.se ?
Juste, jag tog precis ut min ögonbryns piercing också, blev värsta märket efter den,
men jag får väl hoppas på att det läker fint.

Nu ska jag tvätta kläder och ta en dusch, Ha det så bra :)



Bild ifrån idag,
Josefine, jag, julia, zula och nathalie. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0