Morsning korsning

Hej allihopa, ni har helt rätt! min uppdatering suger *****!
men jag orkar faktiskt inte blogga lika mycket längre sorry,
iallafall inte just nu! är helt slut,
för jag jobbade på öppet hus i min skola och fixade kunders naglar, suck!
sängen väntar.. men som ni får iallafall några rader ifrån mig nu..
Imorgon är det profildag, så det innebär lek med hår och smink i skolan, lär ju bli superfin.. hoppas det iallafall, eftersom det är fredag och jag antingen ska sova hos josefine eller elin, inte bestämmt mig än.. och juste, imorgon kommer även elin och hälsar på i min skola, kult kult!
uppdaterar mer sen, och det lovar jag! här får ni några bilder på oss ifrån igår, pussen!

Jag och Elin

Jag och Julia.


Älskar er tjejer :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0