Mellandagsrea

Hej allihopa!
Idag har jag kollat runt i affärer iprencip hela dagen.
Trots all mellandagsrea så föll jag inte för några reavaror idag.
Fick med mig två par tröjor hem, som jag slänger upp bild på nu,
och även lite underkläder som ni dock inte får se på!

Denhär tröjan kommer ifrån JC och kostar 299 kronor.
En varm tjocktröja/magtröja. storlek S



En blus ifrån Zara som också kostar 299 kronor.
Fin till sommaren, tillsammans med tillexempel jeansjacka.
Storlek M



Imorgon åker jag och julia till norrland och kommer hem igen
den 30:e, så då blire kalaskul, dessutom ska vi fira Nyår tillsammans
med Mr.X, så uppdatering ska de bli så småningom,
dags att bättre sig nu jonnah, fy på min dåliga uppdatering.

Pusss!
jonnah, fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0