Sängliggandes

Har legat i sängen i stort sätt hela dagen, är fortfarande jätte förkyld, ush..
Men jag tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag gick som vanligt till skolan, när jag slutade så åkte jag till fridhemsplan och träffa sofie, sen åkte vi till rådmansgatan och fikade med david, och efter det mötte vi upp samuel och åkte hem till han och kollade på film,
Påtal om allt åkande.. jag hatar och har alltid haft otur när det gäller SL!
fick byta tunnelbana 5 gånger igår när jag skulle åka hem och restiden tog ungefär 50 minuter extra, suck





Jag och david

Samuel och jag


filmen, hihi


Kommentarer
Postat av: ellyN

Sv: Den kostade 79 kr på Bik bok :D Och grattis til pojke sötnos! :) <3

2010-08-25 @ 18:10:48
URL: http://ellynitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0