Home!

Hemma nu efter en underbar helg!
jag har dock inte haft tillgång till dator, så jag skriver av mig lite nu..
I fredags åkte jag hem till vinne i älvsjö och kollade på film med vinne, oskar och isak och vi mös och käkade massa godsaker, sen på lördag runt lunchtid åkte jag till tcentralen med ida, jade och charlotta och lite garbbar, och gick en tripp i gallerian, (köpte lite örhängen och sånt) sen senare på kvällen åkte jag och charlotta till mörby, där blev vi hämtade på moppe och skjutsade till täby och där var vi i stort sätt hela kvällen hemma hos MR.X
och sen på natten fick vi skjuts till min moster (som också bor i täby) och där sov vi..
Sen imorse drog vi till täby centrum och jag shoppade lite till, sen åkte jag och charlotta och käka på max, och nu är jag äntligen hemma igen! riktigt skönt, nu ska jag ta ett bad och testa nya kläder..

Dagens facelook






sötnosen charlotta på max idag.




Booysen





dagens shopping

PUSS

Kommentarer
Postat av: nice

nice boobs

2010-08-22 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0