Gulligt värre!

Chaaa,
kort sammanfattning av min dag:

Imorse runt 9 tiden mötte jag upp therese och nikki och åkte till naturhistoriska museét med klassen,
och där kollade vi på någon film och typ sprang runt och tramsa.
När vi var klara på museét så åkte jag in till tcentralen och mötte upp cornelia och vi fikade/åt på sandys tillsammans med amar och (någon till som jag inte minns namnet på), efter det shoppade vi allihopa som galningar och nu är jag hemma och ska ha familje middag tillsammans med några ''familje vänner'' 
Sen ikväll ska jag förmodligen vara med rebecca edenström och hitta på något roligt, 
skriver mer senare gullungar.


Jag börjar med bild på dagens outfit :




Cornelia baby:


food:


Lite av shoppingen :


149 kronor på cubus.


249 kronor på cubus


79 kronor på BIK BOK



2 sjalar, 79 kronor styck på gina


kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0