Godmorgon! 15 aug

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen och Ida och Sofie drog nyss, de sov kvar här hos mig inatt.

Igår var det The Voice i Kungsträdgården, underbart och sjukt mycket roliga människor! fick även träffa min lilla älskling igen, lovely.
Idag tror jag att det bara blir vilodag, är helt slut efter '' ung '' veckan, har knappt sovit nånting, så ikväll blir det nog film och mys, med familjen eller kompis, ingen aning än somsagt..
Nu ska jag iallafall ta ett bad, puss på er



sötis bild på mig och bebi

Kommentarer
Postat av: Matilda

vincent eller :)?

2010-08-15 @ 19:13:03
Postat av: jonnah

Martin :)

2010-08-15 @ 23:09:23
URL: http://jonnu.blogg.se/
Postat av: Matilda

okej kul :)

2010-08-16 @ 15:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0