Godmorgon

Godmorgon allihopa!
förlåt för en riktigt riktigt kass uppdatering..
men det har vart  väldigt mycket för mig senaste veckan, men nu är jag mig själv igen!
Jag älskar mina vänner och jag älskar mitt liv just nu!
Igår var det första dagen på ung 08. den tillbringade jag blandanna tillsammans med Elin,Sofie,Cornelia,Rebecca, Martin, Johnny, och Ola, det var nog dom jag gick runt mest med.
Igår sov vi även hos Martin, så vi vaknade upp i haninge pigga som jag vet inte vad.. jag,Sofie och martin åkte iallafall in till ung runt 11 och sprang runt med alla små kidzz och spelade fotboll, samlade på oss SL stämplar och träffade massa underbara människor!
Idag ska jag åka in till ST.Eriksplan och möta Alex, sofie, karre, cornelia, och elin och fika lite saker innan, sen åker vi direkt till kungsan igen, hihi

Mer bilder och mera bloggande sen!
puss



Elin och jag



Elin, jag, Johnny, ola

Sofie, jag och elin

Martin, Ola, Johnny


Kommentarer
Postat av: frida

vart kommer dendär vita tröjan ifrån som du har på bilden? :$

2010-08-11 @ 15:38:08
Postat av: ellyN

och vi älskar dig <3

2010-08-11 @ 22:10:46
URL: http://ellynitis.blogg.se/
Postat av: jonnah

Gina tricot sötnos

2010-08-12 @ 13:20:56
URL: http://jonnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0