2 cool 4 school

Idag blev det en vääldigt lång dag i skolan!
Jag började 8:30 och gick hem 16:30, men det är ju lite mitt eget fel eftersom jag och Nikki stannade kvar en timme extra och lekte inne på facebook,
idag lyckades jag även ta mig till solariumen i fridhemsplan på lunchen, så nu är jag brun (iallafall på kroppen)
underbart! Jag har bestämmt mig för att bara vara hemma varje dag nu efter skolan denna veckan,
eller ja, iallafall några dagar för jag har blivit väldigt stressad och utbränd senaste tiden,
så jag kommer ha gott om tid för bloggen.
Morgondagens planer är filmkväll hemma hos samuel och på torsdag ska jag träffa min lilla älskling Carolina annars är det inget planerat! Skönt..

Nu ska jag duscha, skriver mer senare.

En vanlig dag i skolan :


(outfit)






Kommentarer
Postat av: Em

så fucking snygg jonna! :D<3333333333

2010-08-31 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0