18 aug

Godmorgon allihopa!
Idag skulle det enligt prognoser bli regn, men det ser inte ut så på himlen så jag är jätte glad, eftersom det är första dagen på gymnasiet idag och eftersom jag inte riktigt hittar dit så är jag tacksam över att slippa springa runt i regnet.

Igår var jag och fanny i Tcentralen och kikade i affärer och fikade och sen hamnade vi i kulturhuset sittandes i 1 timme, för det spöregnade och varken hon eller jag hade någpon lust att gå ut.

Sladden till mobilen har ju sin egen vilja så den funkar alltid bara dagen efter jag tagit bilderna, (HAHA)!?
så här kommer bilder ifrån igår.

gårdagens outfit :




Gårdagens inköp :



Facial scrub, ansikts skrubb, 25 kr typ?
Glansdroppar, 80 kronor, åhlens.
Gummisnoddar, 20 kronor åhlens
Koksaltlösning 40 kronor på apoteket.

övriga bilder :






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0