16 aug

Hej allihopa, vaknade nyss med världens huvudverk,
hoppas jag inte blir lika sjuk som stackars sofie var igår, 39,4 grader, stackars kvinna!
Igår var jag bara hemma, förutom runt 22:00 tiden, för då drog jag till tc och var med charlotta en stund,
alla mina vänner börjar typ skolan idag, jag är jätte taggad för att börja 1:an jag med!
kommer bli grymt kul att börja i en hel klass modemedvetna freak! hihi
Idag funderar jag på att dra ut en stund, det är jú inte så farligt väder, mycket bättre än igår och dessutom är det en av mina sista dagar på sommarlovet så, lika bra att utnyttja det.
vi hörs senare, puss!



Paparazzi bild på mig och älsklingen dagen då vi blev tillsammans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0