lite sweeet.

Sämsta uppdateringen!, i know!
idag har jag träffat min man, och rätt ut alla våra små problem, så nu är vi som nykära igen, skönt va?
jag kan börja med att berätta om orienteringen, jag gick med sofie, sara, maria, karin, mulki, elmas, lizzie och vi gick dock vilse efter några timmar, så alla blev helt galna och trodde att vi skulle bo i skogen föralltid, vissa börja skrika och andra trodde att det skulle komma helikoptrar och hämta oss, ja lite överdrivet kanske, men men, tillslut hittade vi en busshållplats och åkte hem. ohoh, denhär veckan har vi tydligen temavecka i skolan, '' globaliseringen '' typ, så vi ska springa runt på massa museéum hela veckan, vi var på ett idag, men jag och charlotta sprang iväg till våningen ovanför och gick bland alla dagisbarn och lekte med organ typ, på fredag är det valborg! och då har vincent lyckats övertyga mig och charlotta att följa med han och alla hans kompisar till något ställe och partajja lite, vi får väll se hur det slutar! nu ska jag kolla på andra avenyn hörs snart, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0