Dagens inköp!

Hej allihopa!
idag är jag på superbra humör!  och det kan ju bero på att jag vaknade upp tillsammans med min underbara pojkvän, niki och jacob! alla vi sov hos mig inatt. iallafall.. runt 11 drog jag och vincent in till stan och träffade mormor ( hon trodde att jag fyllde år idag -.- ) fast jag fyller ju år om en vecka, men hon gav mig iallafall pengar så jag gick och shoppade ( se bilder ) sen gick vi och solade.. Nu har jag precis duschat och ska klä på mig och bege mig ut för att träffa först amar, sen david och sist rebecca, sen får vi ta redapå vad jag ska hitta på ikväll! ta hamd om er pussss
( det var bara ett skämt KLART JA SKA FORTSÄTTA BLOGGA TROTS KOMENTERARERNA! :d )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0