HISS/DISS



Glada och hjälpsamma människor!
finns det något bättre än folk som alltid ställer upp till 100%?
det tycker iallafall inte jag. det är underbart att alltid kunna ha någon som man kan lita på.
och om man tillexempel är på dåligt humör en dag, så kommer en kompis som är jätteglad och drar massa dåliga skämt, det klart man börjar känner sig gladare då..  tummen upp för det!


Poliser
jag vet inte vad som skulle hända med sverige om det inte fanns poliser? faktiskt, okej de har lite skumma regler ibland, men tänk hur mkt vold och kriminallitet de skulle vara på gatorna annars? och hur mkt bråk det skulle vara på alla ''ung08'' festivaler, och the voice och så, jag tycker faktiskt de är jätte bra!

Personer som inte går efter utsidan
jag faller starkt för folk som är sig själva, och inte bryr sig om vad andra tycker, huvudsaken är att man själv är nöjd, jag tycker ingen skall behöva tvinga på sig massa smink och shit för att bli accepterade, jag skulle inprencip kunna umgås med vem som hellst, faktiskt, huvudsaken är att den har ett gott hjärta och får en att må bra!







Killar som leker, för de bloggar..
jag känner två killar som inte direkt leker, men det börjar bli lite tjatit nu faktiskt om deras ''nystartade blogg'' och alla besökare och snack och dittan dattan, jag bad en av dem starta en blogg för att det är intressant att se vad han pysslar med om dagarna, inte för att utse ''veckans babe'' och grejer, tycker det börjar gå lite för långt nu, visst det är ju kul att de har hittat sin grej liksom, men det var verkligen inte det jag menade med att jag ville att han skulle börj blogga. och jag tar tillbaka min åsikt om killar som bloggar, det är inte sexigt någonstans, jag skrev det enbart för att tobias waltin skulle få uppmuntran till sin blogg. jag vill verkligen inte snacka skit om killar som bloggar, det är inte det jag menar, jag menar bara att om du ville få mig glad genom att blogga, så var dig själv! och stör dig inte så mkt på din statestik, jag kommer iallafall inte läsa den om det bara står massa skräp, och jag trodde de va för min skull du skulle börja.. ? =(

måndags morgon
finns inget värre än att gå upp 6 på morgonen dagen efter helg, fyfan, klä på sig, sminka sig, och springa till bussen i kylan, ush!

MYCKET läXOR!
man blir inte smartare för ni proppar på en massa läxor och prov 24 timmar om dygnet

SJUKDOMMAR
finns itne så mycke att säga, det ställer bara till problem typ, iallafall sånna som folk lider av, och alla virus som går, blä!

 

MER BLOGGANDE SENARE, // Jonnah (A)


Kommentarer
Postat av: markus

håller med dig på alla punkter ;)

2009-12-03 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0