..

jag blir faktiskt irriterad... Ursäkta mig men har jag gjort dig något? du är jämt så jävla kort mot mig och svarar bara drygt och skiter i att hjälpa mig när jag behöver det, men när väl jag vet något så passar det bra att komma, seriöst, jag försöker jämt vara glad och få dig på bra humör men du bara stöter bort mig, jag förstår inte vad problemet är, hur många gånger har inte jag ställt upp på dig igentligen och tagit med dig på massa saker och fått dig lära känna mina kompisar, och vad är tacken? att jag ska fortsätta svansa efter dig :s men som man behandlar andra blir man behandlad själv, du lär väl märka det snart.. du vet vem du e!

Kommentarer
Postat av: Sofie

om du menar mig :S så säger jag bara förlåt, jag följde inte med dig till affären därför att jag är förkyld jusst nu, och för att jag varigt så dryg så är det för att jag inte mår så bra. Det är för mycket hemma osv. jag orkar inte mer, seriöst jag tar livet av migg snart. du fattar inte hur jag har det, jag har inte ens sakt allt till dig om att olivia har blivit misshandlad och massa. varför kan du inte bara säga hur du känner till mig rakt ut istället för att skriva i bloggen?? är tacksam för allt du gjort men om du tycker jag är jobig så tvingar jag dig inte att vara med mig. <33

2009-12-08 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0