16 december 09'

Idag har jag och vincent vart tillsammans 7 månader, shit det är ju riktigt länge när man tänker efter.. vad blir det.. drygt 220 dagar? hahahahah herregud, att du fortfarande orkar med mig baby, på fredag fyller han även år så det ska ju firas, ;) hu som hellst, kom nyss till skolan och jag vet inte varför men jag känner mig jätte glad, antagligen för det snart är jullov, wiiiiie. FETT MYSIGT! :$ igår var jag i skolan, sen drog jag till sofie en stund, sen drog jag till mälarhöjden, sen pkte jag till blåsut och sen tillbaka till mälarhöjden, så mycket åkande, men det lönade sig iallafall.. pussheeej, / Jonnah


Kommentarer
Postat av: normlay@

Grattis :D

2009-12-16 @ 12:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0