Ps. I love you.

Under dom senaste dagarna har jag vart med om väldigt mycket..
händelser som jag verkligen inte kunnat ana eller föreställa mig innan,
men det har även fått mig att tänka om.
Mycket av det jobbiga har tyvärr handlat om mig och min pojkvän..
jag vill inte berätta vad som har hänt, men jag kan iallafall säga att vi såg nyss en film,
den heter: Ps. I love you.. den har jag sett många gånger förut,
men den har aldrig berört mig så mycket som idag,
jag vill bara säga till er alla att ta vara på det ni har och dom som bryr sig om er medans det finns, för ibland blir det inte alltid som man vill, och allt kan gå emot ens vilja.
Jag rekomenderar verkligen er att ta er tid och se den filmen, för det är en av de bästa jag sett.
Kram på er allihopa, jag hoppas på ett nytt hyffsat possitivt år, utan misstag och sorg, 
och det hoppas jag ni alla får!

Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2012-01-05 @ 02:12:20
URL: http://elinolsens.blogg.se/
Postat av: anonym

Vad hände med denna videon..?



http://jonnu.blogg.se/2010/october/2-galna-blondiner.html



Kommer du lägga upp fler...?

2012-01-08 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0