Dagens outfit som jag lovat!

Hej babes!!
Dethär blir nog det sista jag skriver ikväll eftersom jag ska upp tidigt imorgon..
min storasyster ska komma hem till mig med hennes nya pojkvän och fika så.. måste lägga mig tidigt.
Måste bara säga en gång till att ni är helt underbara!
blir så glad av alla komplemanger och possitiv inställning från er, ni är bäst!
Nu är jag iaf hemma hos calle, lovade ju er en dagens outfit, remember?
Här kommer den!
Halsduken, väskan och koftan är ifrån  Gina tricot
Skinnjackan  är från SALT
Jeansen är från JC
skjortan är från ZARA
skorna är ifrån Bianco
och smyckerna är från Calle, lägger upp bättre bilder på dom imorgon!
Avslutar med en liten pussbild på mig och Callis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0