3 Jan

Hej allihopa!
Sitter hemma hos Jacob och tänkte skriva ett litet inlägg medans
Jacob och Julia roar sig i vardagsrummet.
Kan börja med att berätta att nyår tillbringade jag tillsammans med
Mr.X, hans vän och Julia (ni får snart veta vem X är)
Vi var hemma hos mig och skålade, tills 12slaget, för då drog vi till ett berg,
rätt nära mitt hus och kollade på alla fyverkerier.
Detta var nog den bästa nyår jag iallafall upplevt,
trots den lilla sömnen vi fick den natten..

Idag vaknade jag runt 14:00 tiden, av att mamma kom in med nyköpt
Thai wok, inte världens bästa frukost, men det dög gott och väl för mig!
runt 15:00 tiden drog jag in till stan och shoppade med olivia,
köpte ett fransk manikyr set, och ett läppglans och lite underkläder.
Sen runt 19:00 tiden åkte vi allihopa hit och hade myskväll.
Nu ska jag och Julia åka hem till henne, och sussa sött.
Så vi hörs imorgon mina gulliga läsare. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0