Calle bjuder

Hej alla underbara!
Just nu är jag på toppenhumör! läste precis min vän Elins blogg och såg ett inlägg om mig,
med massa bilder och minnen och sånt, det gjorde min dag!
imorse vaknade jag hyffsat tidigt och åkte till stan (precis som igår) för att fortsätta fynda på mellandagsrean tillsammas med julia,, fick inte med mig några kläder idag men däremot kosmetik.
Efter våran shoppingrunda mötte vi upp Douglas och hans vän och umgicks och åt och så.
Nu är jag hemma igen med min störda pojkvän, läste precis hans charmiga lilla inlägg här i min blogg, cute!
Nu ska vi äta lite middag, vi köpte hem thaimat, älskar att thaikiosken ligger 3 minuter ifrån mitt hus,
slänger upp lite slaviga bilder.
En ögonskuggspalett ifrån Kicks, bra att ha till nyår blandannat, 
Den passar mig utmärkt eftersom jag går stylist inriktning i skolan, älskar att leka med smink.
Lägger förmodligen upp en video eller något liknande sen när jag gör en sminkning.


En helt vanlig svart mössa, basic ifrån BIK BOK.
Lösfransar från H&M svart/lila, passar bra till någon cool, unik sminkning


Nagellack från H&M.
Och såklart, middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0