'' En upprörd alex ''

Hejhej Alex Sjölén här. Gästbloggar hos Jonnah idag eftersom både jag och Jonnah är megasupergaletdunder sura på typsteffi, ni vet den där brunettbloggerskan. Så vi tänker starta ett bloggbråk, fattaru steffi?! Alltså det hela började med att Jag (Alex) köpte en iPhone, och så skrev jag ett inlägg om det på min blogg och 3 dagar efteråt så köpte typsteffi en iPhone.. Det är liksom eh, varför ska hon härmas för? Och inte nog med det! Jonnah köpte en jacka för ett tag sen, och sen härmades Steffi igen och köpte en likadan jacka. Assåh man ba varför ska hon härmas för? Förlåt bloggen men måste bara skriva av mig lite och ta ut min aggression för jag tycker inte att detta är acceptabelt. Ooooh jag blir så irriterad på sånt här så det här kommer definitivt hamna på diss-listan och verkligen inte på hiss-listan... Alltså jag hoppas att gossip-bloggarna får reda på det här. Detta kommer bli Sveriges största bloggbråk typsteffi, so be ready. Jonnah & Alex ain't people to fight with! Och en till sak som jag bara måste tillägga är att jag (alex) köpte en rosa korsett igår, ni vet en såndär fett snygg med paljetter på och massa glitterdetaljer. Och ja vad tror ni hände? Steffi köpte en exakt likadan! Men den här gången så hade hon förföljt mig till ginatricot och kollat på vad jag köpte och när jag gick ut ur butiken för att röra mig hemåt så köpte hon samma korsett som jag. Förlåt för att det blev så rörigt nu men jag är så upprörd... :( Mvh. - Stay turned!


Kommentarer
Postat av: Haha

Hahah fight fight fight!

Är på din sida jonnah, man ser ju att du köpte jackan 4 dagar innan henne, dessutom härma hon dig med ögonfranslimmet också! hahaha

2010-10-15 @ 00:11:27
Postat av: Amanda

men herregud, ALLA har en iphone du är inte den enda lilla gubben och jackan är köpt på vero moda hur många shoppar liksom inte där, väx upp förfan.

2010-10-15 @ 00:16:26
Postat av: Alex Sjölén

Men asså amanda. Ingen har bett om din åsikt och jag bryr mig inte ett dugg om var jackan är köpt, det jag menar är att hon härmade oss på olika sätt. Dina kommentarer intresserar inte mig eller någon annan så jag föreslår att du går och lägger dig och laddar upp dig inför imorgon dagens skoldag, där du gör någon nytta i alla fall.

2010-10-15 @ 00:56:47
Postat av: Stephanie radionova

Vad snackar ni om?! Jag köpte jackan först av alla i hela sverige... Och jag startade mukisdress trenden!! Kommer upp ett argt inlägg idag..

2010-10-15 @ 08:11:52
URL: http://Typsteffi.se
Postat av: Christopher Prenborn

Helt rätt på henne bah !

2010-10-15 @ 09:00:27
URL: http://varemi.devote.se/
Postat av: amar

HAHAH go for it!!!

2010-10-16 @ 13:19:29
Postat av: Amanda

Hahahahaha, faaaan vad jag älskar dig LILLEBROR! <3 <3 <3 <3

2010-10-22 @ 17:23:33
URL: http://nattstad.se/amandae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0