Måndag = profildag

Idag är det måndag, och ni vet att måndagar innebär profildagar i mitt gymnasium,
(med andra ord) lek med make-up och hår.
Idag fick vi ta emot kunder på salongen och de flesta blev jättenöjda,
vi fick även lite tid över så Nathalie fixade mitt hår, superfint!
Efter skolan åkte jag, Nikki och Johanna och kollade på skor,
hittade ett par som jag fundeerar på att köpa, men det blir en tidsfråga,
för 1300 är inget jag just nu bara kan dra upp ur plånboken,
eftersom jag just nu kollar galet mycket på julklappar.
så det får hamna längre ner på min lilla lista..
har inte så mycket planer för veckan,
men tänkte ändå såsmåningom lägga upp mitt ''personliga vecko schema''

två bilder ifrån idag :




Pussen!

Kommentarer
Postat av: Louise.

OMG håret. Jag dör grovt snyggt!!! :D <3

2010-11-25 @ 22:12:57
Postat av: Ammi

fan va fint hår gummaaan ! <3

2010-11-27 @ 00:32:46
URL: http://amiofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0