Efterbliven uppdatering

Shue, förlåt för min dåliga uppdatering, men kom hem jättesent igår, så orkade inte uppdatera, jag somnade direkt.. Igår var jag iallafall i skolan, vi hade profildag så på förmiddagen utförde jag manikyrer, pushade ner nagelband, filade mm, och på eftermiddagen blev jag sminkad och fick mitt hår fixat,
håret vart väldigt speciellt men supersnyggt! kommer nog ha så rätt ofta nu..
Efter skolan åkte jag, Nikki och Julia in till stan och kollade i affärer och käkade, vi träffade av en slump på Robert också, så vi var med han och hans kompisar en stund,
men sen runt 19:00 tiden mötte jag upp Mr.X och var med han hela kvällen,
mer får ni inte veta.. :$

Här kommer bilder ifrån igår :

Håret:

Facelook :

& Outfit :




Slänger även upp en grym låt!


Kommentarer
Postat av: kevin eriksson

sötnos:) fin blogg:)

2010-11-16 @ 20:09:24
URL: http://kibbewithstyle.blogg.se/
Postat av: anna

Vad heter ditt gymnasium? JAG BER SÄG.

2010-11-19 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0