uppdatering

Yeah, nu är man äntligen hemma efter alla galna resor fram och tillbaka.
somsagt i fredags var vi hemma hos charlotta och hade roligt med boysen, igår vaknade jag, charlotta och rebecca rätt tidigt, vi gick ner på morgonen och köpte 4 pizzor, en läsk, chips, riskakor och massa mer och tjockade oss, sen så efter ett tag satt vi inne på chatt roulette och '' representerade sveriges flickor '' så vi sminkade oss till fjortisar och drog ut och drev med alla, okej kanske inte världens roligaste liv, hiih
hur som hellst, igår kväll sov vincent hos mig, helt plötsligt kom jag med idén att vi skulle dra på bio, så vi satte på oss kläder och skyndade oss till tc, vi såg, I LOVE YOU PHILIP MORRIS, och här är mina komentarer om den filmen:
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAH och BUHUHUHUH, jag både skratta och grät, det var seriöst en av dom bästa filmerna jag sett, den var helt galen, och så himla rolig, den rekomenderas verkligen, den var värd vartenda krona, trust me!

vaknade imorse när jag fick massage av pojkvännen, jätte mysigt, funderar på att dra ut nu, det är ju trotsallt sol,
så jag skriver mer sen snyggingar, pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fyfaaaan va pinsamma bilder jonna :P söt chej längst till vänster, hon har gullig fjååårtiwzrand hahahahaha :P:P:P:P:P:P:pfkkldsj fkldsjgfd

2010-05-03 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0